2011. január 8., szombat

Az angyalok és a S.A.H.


Hiszek az angyalokban és ők is hisznek bennem.
Feltétel nélkül szeretnek és elfogadnak. Nincsenek elvárásaik, követeléseik./ Van nekem éppen elég magammal szemben... :) /
Nem ítélkeznek, nem ítélnek el.
Velem vannak, támogatnak, utat mutatnak, védenek, óvnak, vigyáznak rám, segítenek,  ha kérem őket.
Segíteni csak annak lehet, aki ezt igényli. Ők megvárják, míg kérek. Én is inkább ezt teszem másokkal, így lehetek valóban "segítő" és nem "megmentő" vagy éppen "üldöző". Mankó vagyok, lélekgyógyászati segédeszköz,  akire lehet támaszkodni.
(Problémáit úgyis mindenki maga oldja meg...)

Sok dolgot megtanultam tőlük:

- Ha változtatok az életemen, ha szembenézek a kihívásokkal, akkor minden rendben lesz és biztonságban élhetek. Változtattam, félelmeimmel már szembemegyek, nem menekülök. Nem volt könnyű, eleinte...

- Hirtelen jött gondolatokon, ötleteken keresztül mindig, mindenre megjön a válasz.
Figyelek a gondolatokra, jelekre. (Figyelek magamra és másokra is.)

- Amikor életünk felborul, energiánk is csökken, ilyenkor úgy érezzük, nincs erőnk, nincs időnk semmire. Amikor minden nap meditálok ( a magam módján)  és mozgok, ha kiegyensúlyozom a munkát, a családot, a spiritualitást, a kikapcsolódást,  teljesebbnek érzem magam, képes vagyok az optimizmusra, az örömre.
Ha rend van bennem - rend van körülöttem is. 

- Emlékeztetnek rá, hogy a test egy olyan hangszer, amely csak akkor szólaltatja meg a harmóniát, ha jól hangolják fel, ezért már reggel "hangolok": rövid torna, meditáció és aztán jöhet  a szokásos készülődés.
- Ösztönöznek, hogy időt szakítsak a mozgásra, egészségesen táplálkozzam, figyeljek, ügyeljek magamra.

- Megtanítottak arra, hogy tiszteljem a bennem élő gyereket.
Gyakran töltöm fel magam mindenféle játékok energiájával. A vidámság és a játék az angyalok útja. Elemi szükséglet. A rendszeresen megélt öröm segít céljaim elérésében. Amikor nevetek, pihenek is. (dr.Bagdy Emőke szerint a "kacagás, zsigeri kocogás". Feltölt, ellazít, nagyszerű ötletekkel ajándékoz meg, erősíti az energiaszintet.)
A derűlátás maga teremti meg az új lehetőségeket.
- Nem próbálok bezárt kapukat döngetni. Egy zárt kapunak biztosan oka van, ezért azt igyekszem megfejteni, majd nyitott kapukat keresek és azokon megyek át hittel, hálával, bizalommal, örömmel.

- Hiszek az álmaimban, a gondolataimban,  az ötleteimben, a megérzéseimben, a sugallatokban. A visszatérő álmok segítettek a S.A.H. létrehozásában.

- Volt idő, amikor azt hittem, hogy érzéseimet lepleznem kell mások (vagy önmagam) előtt. Megtanultam tisztelni saját érzéseimet (is) és ki is fejezem már akárki előtt. Úgy jutottam el a belső békéhez, hogy felszínre engedtem valódi énemet. Ilyen vagyok, ez vagyok én. Azért nézem ám, hogy mit mutat a"tükör" (környezetem), hogy tudjam,  hol tartok, van-e min változtatni...

- Csak arra gondolok, amit el akarok érni.
 Pozitívan, szeretettel gondolkodom és úgy is fejezem ki gondolataimat, érzéseimet.

- Elengedem a dühömet, a sértettségemet, megbocsájtok mindenkinek (bár nem felejtem a tettet), mert nem akarom hurcibálni a harag  fájdalmát, negatív energiáit.

- Bármit teszek is, azt én választom, így módosíthatok is a választásaimon, a gondolataimon, ezért képes vagyok bármilyen körülmények között a békére, a boldogságra.
A boldogság csak kis mértékben genetika- és körülményfüggő, a boldogság mindenkiben benne van és csak azon múlik, mennyit dolgozunk rajta!
A béke bennem él. A derű, a boldogság, az öröm, a nyugalom nem a felfordulásban van. Naponta dolgozom azért, hogy eltűnjenek a gondok.

- Nem viszálykodom, nem nézek görbén a dolgokra. Békeszerető vagyok. Megpróbálom mindenkiben megtalálni, meglátni a fényt és a szeretetet. Néha nagyon nehéz!

- Bizonyos aggodalmakat, helyzeteket, dolgokat, amik gondot okoztak, nem működtek az életemben, elengedtem, hogy megjavulva térjenek vissza hozzám (vagy hagyjanak el örökre...). Ha valami rosszul működik, ha boldogtalanná tesz és a megoldása nem kizárólag rajtam múlik,  nem ragaszkodom hozzá, nem rágódom, nem "görcsölök"  rajta hosszan.

- Hiszek a csodákban, nyitott vagyok rájuk. A csodák mindig akkor jönnek, ha már elengedtük a nehéz dolgokat.

- Hiszek a megvalósító képességemben.

- Beengedem életembe az újat:  új embereket,  új lehetőségeket,  új terveket. Örülök az új kezdeteknek.
Szeretem a reggeleket. Még a hétfőt is. :))
Néha még a régi rutin szerint élek, mert az olyan megbízhatónak tűnik, de egyre nyitottabb vagyok az új megközelítésekre.

- Empatikus, toleráns vagyok, pszichikai erőm határtalan.

- Szerencsés vagyok...
"... a "szerencse" valójában nem más, mint hogy az ember körülnéz, hogy hol vannak a barátai,
mert az angyalok az ő szavaikon keresztül hallatják a hangjukat."

7 megjegyzés:

  1. Én azt gondolom, minden egyes betű igaz és tanulságos.
    Magamra ismertem benne.Sokszor elolvastam, és hagytam ülepíteni.
    Megdöbbentő, mennyi hasonlóság lehet két, sok ember élete között.
    Hiszek én is az angyalokban.
    Mert erejük van.
    Ahányszor Nálad vagyok, mindig tapasztalom.
    Visszanézem rendszeresen nyár óta a papírokat, és el kell higyjem, eddig minden úgy volt.
    Fontos a türelem.Az egyik legfontosabb.
    Befolyásolhatunk történéseket, de nem érdemes.

    "- Elengedem a dühömet, a sértettségemet, megbocsájtok mindenkinek (bár nem felejtem a tettet), mert nem akarom hurcibálni a harag fájdalmát, negatív energiáit."

    "- Hiszek a csodákban, nyitott vagyok rájuk. A csodák mindig akkor jönnek, ha már elengedtük a nehéz dolgokat."

    "- Csak arra gondolok, amit el akarok érni.
    Pozitívan, szeretettel gondolkodom és úgy is fejezem ki gondolataimat, érzéseimet."

    "- Beengedem életembe az újat: új embereket, új lehetőségeket, új terveket. Örülök az új kezdeteknek.
    Néha a régi rutin szerint élek, mert az olyan megbízhatónak tűnik, de egyre nyitottabb vagyok az új megközelítésekre."

    Akár az egész gondolatsort bemásolhattam volna, mégis kiragadtam párat, amik nagyon, de nagyon mélyen érintettek.

    KÖSZÖNÖM!

    VálaszTörlés
  2. Tegnap túl voltunk egy újabb alkalmon.
    Azt hiszem, Annamari elmehetne egy reklámba mint "duracell nyuszi" :)
    Ilyen hihetetlen energiát még életemben nem láttam.
    Én ugyan négyre mentem, de mint kiderült már 14.45-től volt óra, a bővülő érdeklődés miatt.:))) (lájk!!!)
    Fél 6-ig csináltuk a mókát folyamatosan, megállás nélkül, mégis ügyesen kombinálva a közbeiktatott apró mély levegővételes szünetekkel.
    Számomra új Hölgyekkel is találkoztam, mindjárt hárommal is.
    Remek hangulatú S.A.H. óra volt.
    Annamari azt ígérte, ha ilyen intenzitással és lelkesedéssel tornázunk, nyárra fel lehet venni a miniszoknyát!!!
    Hááááát, csábító az ajánlat, de ezen még azért én elgondolkodom:D
    Közkívánatra a talajgyakorlattal kezdtük, ami bemelegítésnek is kitűnő, addig is el lehet csípni egy-egy másodpercnyi időt, míg az ember fekszik.:)
    Aztán persze erre nem volt idő, hisz nem szociális elfekvő, így átbillentettem magam az édes érzéseken..:)
    Ismét voltak új gyakorlatok, tényleg végtelen a tárház.
    Nagyon várom a következő alkalmat, hihetetlen lazítással bír egy-egy ilyen óra, már ami az izmokat (is) illeti.
    Ahogy a múltkor is írtam, a lelkem is feltölti teljesen.
    Azt vettem észre, hogy már szinte teljesen ki tudok kapcsolni, eltűntek a negatív gondolatok, nem úgy , mint a legelső alkalomkor még.
    Azt gondolom, ez csak jobb lesz, és jobb.
    Jó a társaság, újra csak köszönni tudom.
    Annamari Neked nagyon sok erőt kívánok, kitartást, félelmetesen nyomtad tegnap.)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm-köszönöm-köszönöm! :))

    VálaszTörlés
  4. Kicsit megkésve bár, de egy-két gondolat a múltkori óráról....
    Az eddigi legerősebb óra volt...
    Ezt honnan tudom?
    Nem vagyok egy izzadós fajta, viszont most minden helyről folyt a víz rólam....:)
    Hihetetlen jó hangulatú összejövetel volt, és ismét láttam ( számomra)új arcokat.
    Annamari, én még mindig csak ámulok és bámulok.
    Honnan van Neked ennyi energiád?
    Hihetetlen kitartás zubog benned, őszintén írom, példát lehet venni Rólad.
    Láthatóan oldott a társaság, és úgy érzem, alkalomról alkalomra oldottabb, beleértve engem is.
    Eleinte frusztrált, hogy egy szem fiúként bazsalygok a sok szép leány között, de mára már elmúlt ez az érzés.
    Kedvesek, aranyosak, minden jó.
    További erőt és kitartást magunknak, és aki igazi kikapcsolódást szeretne úgy, hogy még a teste edzésén túl a lelkét is "edzené", csak ajánlani tudom.
    Millió köszönet, és reménység szerint a legközelebbi órán ismét ott leszek!
    Pusz: Gyuri

    VálaszTörlés
  5. Gyuri!

    Magadnak köszönheted!
    Minek válogattál ilyen pörgős zenét? :)
    Miért is lazsáltunk volna? Ezen az órán a "törzsgárda" és a fiatalok voltak...

    Viki mondta az óra után, hogy "ritka jó csapat" vagyunk.
    Detti szerint a S.A.H. "önbizalomfejlesztő tréning".
    Mindkét megállapítás igen helyes! :) Tényleg így van!

    Örülök, hogy "A Verák" is járnak (az előző tanév végén sokszor kérdezték, hogy akkor lesz, megcsinálom?
    Lett. Csináljuk!).

    Egyre több az érdeklődő. Úgy tűnik, Klári és Dalma is csatlakozni fognak!

    Honnan az energiám?
    Tőletek.

    Jó, van benne egy csipet genetika is. (Édesapám volt ilyen, az utolsó percig...)

    Meg "szocializáció". Mi mindig, minden évszakban csináltunk valamit: kirándultunk, úsztunk, eveztünk, korcsolyáztunk, táncolni jártunk... Együtt. A család.

    Nektek is sok erőt, jó egészséget, kitartást és minden jót kívánok!
    Gondolkozzatok továbbra is pozitívan!
    Örüljetek minden új reggelnek, minden új napnak!
    Lássátok meg mindenben a szépet, a jót!

    Február 3-án a szokott időben, a szokott helyen találkozunk. (De jó ezt így leírni...! :) )

    GYERTEK!
    Én ott leszek. :)

    VálaszTörlés
  6. Túl egy újabb alkalmon....
    Amióta én járok, soha ennyien nem voltak, 14 lelket-testet számoltam.
    Ez már szinte egy fél osztály.
    Remek hangulat, és rájöttem, a pörgős zenére csak utána lehet elfáradni, közben nem:)
    Életben tart, ébren tart, és változatlan a lelkesedésem.
    Azt hittem Annamari nem tudja magát überelni.
    Hát bizony tudta:))
    Mindig leírom, de azért, mert nem hiszem el, hogy tud valakiben ennyi energia lenni.
    Példakép!!!
    Sok-sok ilyen alkalmat kívánok még.

    “Nemcsak azért vagyunk manapság kimerültek, mert sokat robotolunk, hanem mert olyasmit csinálunk, amit nem szeretünk, és olyan légkörben élünk, amelyben nincs szeretet. Ha valamit szeretettel teszünk, észre sem vesszük, milyen teljesítményre vagyunk képesek. A szeretet mérhetetlenül sok energiát ad. Fáradhatatlanná teszi az embert, feltölti erővel.”

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó ez az idézet és nagyon igaz!

    Remélem, sok-sok ilyen alkalom lesz még!

    VálaszTörlés