2012. július 25., szerda

Varázsigém ( 11. )

Előre
nem kérhető,
nem szabható meg az ára,
nem erőszakolható ki.
 Utólag
elfogadható.

Kérem,
 ha bejössz hozzám, köszönj vissza,
ha mosolygok, mosolyogj rám,

ha kérdezek,
 mert valami "nem tiszta",
ne sértődj, ne haragudjál,

azzal dolgozom, amit kapok,
ha lehet,  magadnak se hazudj,
( nem munkaköri leírás a gondolatolvasás),

figyelek rád, figyelj te is,
hallgatlak, hallgass rám,
értsd azt és úgy , ahogy mondom,
(ezzel ne legyen gondom)
később ne mutogass rám,

ha majd elmész, gondolj arra,
érdekel a sorsod,

szeretném tudni, mi történt veled :
használt-e a Schüssler-só,
fáj-e még  fejed,
rendben van-e  lelked,
megszűntek-e a panaszok,
mert én meg akkor vagyok jól,
ha ezeket tudhatom
ha rólad máskor is hallhatok ...

Na, most szabályt szegtem
(-  részemről "no para" -)
előre kértem,
-  ugye, nem követeltem ?
nem várom el,
 de - nem titkon -
 remélem , szolvens vagy!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése