2016. október 15., szombat

Varázsigém ( 151. )

rosszul aludtam
nehezen ébredtem
minden tagomban
kínokat éreztem
arcom szürke
kedvem fekete
igazán nem tudom
mi az mi bánt
hacsak az nem
nem érzem az energiát

lenn az utcán
emberek lépdelnek
a játszótéren
gyerekek trécselnek
a nyikorgó hinta
hónapok óta
olajért kiált
én meg itt punnyadok
mert nem érzem az energiát

lelkemben űr van
testemben hiány
fejemet feszíti valami
tán majd újra migrén lesz vagy
testemet emészti láz
nem érzem az energiát

nem vagyok éhes
bár ma még nem ettem
valamit csinálnék
mert nincs ez így rendben
sétálni egyedül
olvasni csendben
megrázni magamat
mozdulj már ember
táncolj énekelj
lepkéket kergess
ma még a Nap is
rásüt a kertre
de valami nyomaszt
valami fáj
nem érzem az energiát

éppen sirámom végére érek
mikor a szomszédból a nedű
illatát érzem
KÁVÉ
hát persze
minden nap így indul
erre alapul
nem érzem az energiát
de hangulatom máris alakul

feldobódva zárom az ajtót
és nyitom a kaput



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése