2023. december 7., csütörtök

Sok ennyi élmény egy napra!

A Vigyázó Sándor Művelődési Házban voltam.
Megnéztem a Manógyárat.

Imádtam! Bákász, Mumus és a Zöld Lific, Zsuzsika és Murmura néni is nagyon jók voltak! 

Előadás után Murmura nénivel még kabátokat próbáltam, utána fehérpecsenyét ettünk vadasmártással és taréjos csőtésztával (amit én követtem el :) ), rumos teát ittunk, beszélgettünk. 

Órák óta szakad a hó. Gyönyörű a park! Szegény autósok! Nem lesz könnyű szabadulni a hó fogságából. 

Nem tudok aludni. Sok volt ennyi élmény egy napra! 

Most fényképezni szeretnék, meg havat lapátolni, és táncolni a hóban, és énekelni, és megölelni valakit (VALAKIT), és nem tudom pontosan mitől, (tán a tegnaptól, vagy attól, hogy ma is van/lesz egy új nap) de csuda boldog vagyok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése