2024. augusztus 2., péntek

Verőcei nyár - esőben

 







Jelentem: világomba újabb élmény betöltve.

Megtréfált az időjárás, a záport csak péntekre jelezték, így ma is útra keltem.

Akkor még nem esett, csak szürke volt az ég.

Verőce felett már gyülekeztek a viharfelhők, de még szárazon

jutottam le a strandra.

Hétköznaphoz képest nagyon sokan voltak.

Úsztak, eveztek, röplabdáztak, ettek, ittak, beszélgettek, nevettek.

Nagy élet volt a parton és a vízben is.

Az idillnek a villámlás, a mennydörgés és az eső vetett véget.

Mindenki ment, amerre látott/tudott.

Én a gyáva, vihartól rettegő, a strandon vártam meg a vihar elvonulását.

Azért még sétáltam egy kellemeset.

Megtudtam, hogy a Gorka Múzeum csak hétvégén van nyitva. 

Hasznos információ, mert mindig betérek ide (is), ha Verőcén vagyok.

Mindenkinek szeretettel ajánlom!

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése