2024. szeptember 4., szerda

Sétáltam erre is, arra is

 



Láttam galambokat a Bazilika előtti oszlopon. 

Először csak egyet, azután csatlakozott még egy és még egy,

így lettek hárman. 

(Galambmatek kezdődnek.)

Benéztem a Sörfesztiválra. Megállapítottam, hogy nem nyugdíjasbarát.



Különleges sörök, méregdrága pohárban (korsóban), aranyáron!

Még nem indult be az egész héten tartó program, amiről majd sokan ki is szorulunk, 

de nem kell bánkódni, mert a közelben egy nagyon kellemes, családias hangulatú 

kávézóban rengeteg finomságot találunk, megfizethető áron.


Az Americano (leánykori néven: hosszú kávé) nagyon finom volt, a kiszolgálás

tökéletes, a cipőm kényelmes, én meg nagyon bírom a jövés-menést, így aztán

folytattam utamat.



A régi csarnok helyén - tegnap (kivételesen) zárva volt, de még nem mondtam le róla.




Az Operettszínház előtt lábnyomokat fotóztam (de ez már egy másik bejegyzés...)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése