2010. október 18., hétfő

Majd, ha gazdagok leszünk...

Évek óta tervezzük barátnőimmel és sógornőmmel, Anitával, mit fogunk csinálni majd akkor, ha gazdagok leszünk.
Mert nyerünk a lottón....
 (Nem tudom, van-e más gazdagodási lehetőség az egészségügyben akkor, amikor az ember megalázóan kevés bérből/fizetésből él.)
Szóval MAJD, HA GAZDAGOK LESZÜNK...
A gazdagság sokáig a pénzt jelentette, amivel megteremtjük a körítést, a hátteret.
De nincs pénz, nincs látványos háttér, van viszont valami más, amin évekig dolgoztam.
Tényleg várjak addig, amíg lesz tükrös terem, bársony szőnyeg?
Közben telnek az évek és nem történik más, mint, hogy beszélünk róla, mit teszünk majd, ha...

Azt gondoltam, most jött el az ideje annak, hogy csináljam, hogy adjak.
Annyi jót kaptam már másoktól, miért ne adhatnék most én másoknak?
Hogy ezzel nem keresek és nem (ettől) leszek gazdag...? Hát, Istenem!
"Légyen elég könyvem, aratásig elég kenyerem s ne féljek a percek rabláncán attól, hogy mit hoz a holnap".

Gazdagság, fizetség... Nem is tudom.

Ági  egy hónap alatt 3 kg-ot fogyott és 4 cm ment le a haskörfogatából.
Ő mondta ma, hogy ha egy grammot sem fogyott volna, akkor is örülne és nagyon hálás lenne, mert újra minősége van az életének, újra tud olyan dolgokat, mozdulatokat csinálni, amiket már egy ideje nem tudott.
Ha diktafonra ve(he)ttem volna a mai beszélgetésünket...!
Nos, ez a fizetség, ez a gazdagság, ez az öröm! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése