2010. október 17., vasárnap

A S.A.H....

... mozgás, életmód, filozófia.

Ha egy-egy gyakorlatot illusztrálnék, az önmagában nem adná vissza a lényegét.
Olyan szívesen megmutatnám mindenkinek, aki hajlandó a változásra, a változtatásra!
Aki csak "lötyögni" szeretne, bele se kezdjen!

A S.A.H. megfizethetetlen - ezért  ingyen van.
Azt mondják, aki "tehetős", adjon. (Általában persze nem ad...)
Az én tehetősségem is "csak" ebből áll : megcsináltam - magamnak, magamért, megtanítom - másoknak, másokért.

Az emberek többsége azért nem mozog, mert nincs pénze és/vagy nincs ideje.
Időnk arra van, amire szakítunk...
Pénzünk arra azért mindig van, amit fontosnak tartunk.
A "kell" és a "muszáj"  nagy urak ám...
Ha mától úgy tekintenénk magunkra, mint valami nagyon fontos "dologra", amin kell, sőt! muszáj változtatni, szakítanánk rá időt?
(Hallom ám a válaszokat : "jó vagyok én így, ahogy...", "hülyeség", "minek?", "most, ennyi idősen?", "öreg/beteg vagyok én már ahhoz, hogy magamon változtassak", "hastánc - na, ne!"...)

Miért nem vagyunk magunknak oly' nagyon fontosak?!
Miért nem szeretjük magunkat annyira, hogy megtegyünk magunkért dolgokat?
Lustaság, kényelem, igénytelenség?
Van, aki azt gondolja, hogy az önmagunkkal való foglalkozás önzés.
 ENNYIRE azért lehetünk önzőek, ugye?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése