2010. december 5., vasárnap

Ajándékozz Karácsonyra egészséget!

Kedves barátom, Feri, lelkes olvasója a blognak. (Nem is értem, miért nem látom a követők között...?)
Ma szólt, hogy már régen írtam, pedig...
Kértem, adjon ötletet, miről szóljon az írás és kaptam is néhányat.

A közelgő Karácsony miatt szóljon a szeretetről és az összetartozásról...
Elvetve, mert erről eddig is írtam és a "szeretés" nem ünnephez kötött, hanem napi szintű...(Reméljük!)

Szóljon az ünnepi "nagy zabálásokról"...
Elvetve, mert már írtam a táplálkozásról. (Majd még biztosan fogok is, de nem ma, az biztos.)

Akkor írjak arról, hogyan ajándékozhatunk egészséget!? Mert a S.A.H. mint egészség megőrző program, mint prevenció, mint életmód és terápia...
Hú, ez jó! Ez szuper!
Hogyan is?

Képzeljék: a S.A.H.-ot NEM LEHET ajándékozni!
Mert nincs ára...
Lehet, hogy értéke sincs?

Lehet, hogy nem kellett volna előrukkolni vele, amíg nincs tükrös terem és valamifajta szolid elegancia?
Lehet, hogy előtte "celebesednem" kellett volna?

Elegáns mozgás stúdióba szóló bérletet lehet ajándékozni. Az olyan "trendi"!
De hogy is mondhatná X úr X asszonyságnak: "drágám, ugorj be a suliba, oszt csináljad!"
Ráadásul ingyen van!
 Már hallom is, ahogy X-né jól leteremti X urat az ünnepi gyertyafényben és házasságuk alatt már sokadszorra elmondja neki, hogy milyen zsugori, pitiáner és lúzer, és Hufnágel Pistit emlegeti, aki  ámdeviszontésezzelszemben...

No, itt tartok advent 2. vasárnapján.

Levelet írok Jézuskának, mint gyermekkoromban és megkérem, adjon mégis "körítést" a S.A.H.-hoz, hogy csinálhassam, továbbra is ingyen, ám mindenki boldogságára, megelégedésére "tisztes körülmények" között!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése