2011. január 15., szombat

Levél Gyurinak

Drága Gyuri!

Angyalos hetem volt!
(Ismered a fokozatokat? Jó, jobb, legjobb, angyalos. :) )
Könnyű nekem "duracell- nyuszi"-nak lennem, amikor folyamatosan töltődöm. :))

A hétvégét  Marcival, Gergővel, Pannival és Melincával (ez nem elírás, ez "panniság") töltöttem.
Jó zárása egy hétnek... Ugye?
A hétfő és a kedd is jól telt, átjöttek a barátaim "minőségi időt" tölteni.
 (Az tudod milyen?:  rövid, de nagyon tartalmas.)
Aztán jött a két S.A.H.-os nap. Imádom, imádom, imádom! :)))

Tegnap este Gergővel angyaloztunk, Ji-King-eztünk, beszélgettünk egy üveg  -igen jófajta-  bor társaságában.
(Nem gondoltam volna, hogy valaha az első két tevékenységet is együtt fogjuk csinálni...
Nagyon jó volt! Örültem neki, nagyon!
 Látod?
Minden és mindenki változik!)

A mai  délelőtt Angyalom/Angélám érkezésével kezdődött, a Te leveleddel folytatódott...

Örülök, hogy az "angyalos blog"-gal segíthettem Neked is!
Jó, hogy szembe mersz nézni a félelmeiddel és megtapasztalod, nem is olyan félelmetesek azok a dolgok, amiktől annyit "paráztál".
Nem tartalak érzelgősnek!
 Szeretem, hogy mindig azt mondod, amit érzel, ahogy érzed, amit és ahogy gondolsz. Nálad nem kell azon agyalnom, hogy vajh mi lehet a szavak mögött...
 Iszonyú fárasztó tud lenni!
Nem vagyok gondolatolvasó, nem szeretem a rébuszos dolgokat.
 A szavak azt jelentik, amik.
Mi mindig értjük egymást.
Mi szavak nélkül is értjük egymást. :)

Örülök, hogy szereted, elfogadod magad,  bízol magadban és teszel is magadért.
Ez az alap.

Miért lenne baj, ha a dolgokat, érzéseket  megéled? 
 Úgy jó az.
Az életet ÉLNI, a dolgokat, érzelmeket MEGÉLNI.
 (Nem "virtuálisan", nem "játszásiból", hanem szívvel, lélekkel, igazán.)

Mindenkitől és mindenből lehet tanulni, ha mást nem, akkor azt, hogy mit nem, hogy nem...
Tanulságos.
Hasznos, még ha néha fáj is.

Én is köszönöm Neked, hogy a barátom  (sőt! a PARÁTOM) vagy!
Örülök, hogy a "S.A.H. élmény" is közös.

Látod?
Így könnyű a "duracell-nyusziság": annyi szeretetet kapok Tőled/Tőletek, hogy nem tudok elfáradni.
Ha Te látnád azt, amit én látok: olyan aranyosak, békések, nyugodtak, mosolygósak, lelkesek, ügyesek vagytok!
Érzem a pozitív energiáitokat!
 Süt rám a szeretetetek.
Éltet a mosolyotok.
Lelkesít a lelkesedésetek.

Hát, így...! :))

Legyen jó hétvégéd!

Ölellek: Annamari

( 15, 13, 1,  ennyi alkalom,
három csoport,
 két iskola,
 sok barát... )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése