2011. február 12., szombat

"AZ ANGYAL SZEMÉBEN MINDENKI ANGYAL..."

Az egészségről mindenkinek vannak fogalmai, születtek hivatalos és nem annyira hivatalos megállapítások.
Addig abszolút természetes, magától értetődő, amíg van. Igazán akkor foglalkozunk vele, amikor nincs.
Mert tudjuk, milyen volt, amikor....
Akkor lesz értékes(ebb), mikor veszni látszik.

EGÉSZSÉGESNEK LENNI JÓ!

(Van, akinek betegnek lenni "jó", mert végre figyelnek rá, foglalkoznak vele, élhet a betegségadta előnyökkel, kibújhat dolgok, feladatok alól a betegség okán, lehet panaszkodni, sírni-ríni-zokogni-önsajnálni.)

Minden betegségnek van lelki-szellemi háttere, lelki-szellemi eredete, de - ha ez így igaz -  akkor a lelkünk és szellemünk gondozásával a testi nyavalyák is kezelhetőek.
Sokat számít, mit gondolunk magunkról, az életről, milyen viszonyban vagyunk magunkkal, a környezetünkkel.
Fontos, hogy szeretjük-e magunkat, tudunk-e békések, boldogok, harmonikusak lenni egymagunkban is, vannak-e álmaink, terveink, céljaink.
Van, aki örökké boldogtalan, elégedetlen, mert mindig a külvilág visszajelzéseire vár: szeretnek-e, boldoggá tesznek-e, figyelnek-e rám...?
Van aki azért is boldogtalan, mert csak pénzben, tárgyakban, "értékekben" tud gondolkodni... Ezek megkapása jelenti a figyelmet, a szeretetet (???).

Pedig a dolgok belül működnek és kifelé hatnak: szeretem, elfogadom, tisztelem magam, figyelek magamra és másokra, teszek magamért és másokért is.
Ezek a dolgok aztán meghálálják önmagukat, mert, mint a bumeráng szállnak vissza hozzánk a külvilágból.

Fodor Ákos írta, az Érdek-kapcsolat című haikujában: "Szükségem van RÁM".
És valóban...
 Elveszíthetek mindent, csak magamat ne(m)!
 Ezért (is) ápoljuk, gondozzuk, fejlesztjük testünket, lelkünket, szellemünket, napi szinten, minden életkorban. Mert szükségünk van jól működő önmagunkra ma is, holnap is...


"Nagyon figyelj, mert a világot teszed is azzá, amilyennek látod!"  (Fodor Ákos)

Figyelj angyal szemmel :  "az angyal szemében mindenki angyal, a disznó szemében mindenki disznó".    (Gyula bácsi)

3 megjegyzés:

  1. Fontos, hogy az ember elfogadja,
    szeresse magát és békességben legyen magával.
    Tavaly nyár óta fontosak ezek a dolgok igazán.
    Szenzitívebb lettem a külvilág felé.
    Megtanultam értékelni olyan dolgokat,
    amik azelőtt úgy gondoltam nem fontosak.
    Pedig mindig, minden fontos, mindennek van valamilyen jelentősége, minősége, csak hajlamosak vagyunk elsiklani felettük.
    Szembejönnek és nem vesszük észre.
    Boldogtalanság?
    Mert irreális vágyakba kergetjük magunkat.
    Mert semmi nem jó ami van.
    Mert mindig más kell, mint ami van.
    Ha egy picit tudnánk örülni annak amit kaptunk, ha más látószögből néznénk, másképp is érékelnénk.
    Változom, ahogy minden.
    Folyamatosan.
    Csak rajtam múlik, hogy hasznosítom.
    Egy biztos.Igazi Barátokat kaptam.
    A nem nekem való egyének maguktól szóródnak ki.És ez így van jól.
    Akik lehúznak, megaláznak és visszarántanak, nem barátok.
    Megtanultam a saját magam barátja
    (is) lenni.
    Jól érezni magam egyedül, és ha valaki mással is jól érzem magam, az csak hab a tortán.
    Ha jóban vagyok magammal, nem félek.
    Tanulom és gyakorlom.
    Miért írtam le most ezeket?Nem tudom.
    Mit érzek valójában? Nem tudom.
    Sok a "nem tudom".
    Most ez vagyok...


    Nagyon örül a lelkem, hogy ilyen jól megy a S.A.H.
    Három hete 16 (!)leányt számoltam össze.
    Utána való héten nem voltam, de Annamari segítségével megkaptam a számot, 8-an voltak, és most a héten tizenketten voltunk.
    Az eddigi legjobb hangulatú órán voltam most.
    Ismét volt új elem a talajgyakorlaton, amiből az egyik az új kedvencem lett, ezt szeretném is kérni a legközelebbi alkalomkor is.
    Változatlanul szeretek oda járni.
    Feltölt, ahogy Annamari is.
    Szeretek Veled lenni, akár a suliban, akár a lakásban.
    Feltölt, aztán leeresztek, de csak azért, hogy utána újból feltöltődjek.
    Köszönöm!!


    “Isten mindennap ad nekünk egy pillanatot, amikor megváltoztathatunk mindent, ami boldogtalanná tesz. S mi mindennap úgy teszünk, mintha nem vennénk észre ezt a pillanatot, mintha nem is létezne, mintha a ma ugyanolyan lenne, mint a tegnap, és semmiben sem különbözne a holnaptól. De aki résen van, az észre fogja venni a mágikus pillanatot. Bármikor meglephet minket: reggel, amikor bedugjuk a kulcsot a zárba, vagy az ebéd utáni csöndben, és a nap bármelyik percében, amelyik nem látszik különbözőnek a többitől. Mert ez a pillanat létezik, és ebben a pillanatban a csillagok minden ereje belénk száll, és segítségükkel csodákra leszünk képesek.”

    VálaszTörlés
  2. Az újak közül melyik a kedvenced? A "könyöklős"?

    VálaszTörlés
  3. Igen, bizony a könyöklős:)
    Mert kényelmes, (ugye fekvő a helyzet;-) mégis jól átmozgat, és mellette vicces is volt:-)
    Kérünk még ilyeneket, még, még, még!!!

    VálaszTörlés