2011. március 24., csütörtök

A S.A.H.: homeopátia...(?)

"SIMILIA SIMILIBUS CURENTUR" = Hasonló a hasonló által gyógyíttatik.

Szögezzük le: hiszek benne.
Már.
Pár éve még én voltam a legnagyobb szkeptikus, de változnak az idők, változnak a dolgok és velük változom magam is.
Na, meg aztán a tapasztalat!

Március 21-én volt az életmentő műtétem 3. évfordulója.
Írtam róla már itt, de azt talán még nem írtam meg, hogy a műtét után 6 hónappal úgy kezdtem el dolgozni, hogy nagyon-nagyon nem voltam még rendben.
/Most mindenkit megkímélek a horroros részletektől, de a kíváncsiaknak elmondom, vagy megírom levélben. :) /

Aztán másfél évvel az első után jött a következő "nagyműtét", amire nagyon készültem: elmentem KINEZIOLÓGUSHOZ és HOMEOPATA belgyógyászhoz.
 Megbeszéltük, átbeszéltük, beszedtem a golyócskákat, mindet, akkor és úgy, ahogy elő volt írva.

Rokonaim, barátaim, munkatársaim tudják, tanúsíthatják, hogy a műtét után 6 héttel dolgoztam. Úgy, mint fénykoromban: nagyon! :)
Nem volt baj az erőnlétemmel, volt bőven energiám és ez most is így van!

Szóval: ha a hasonló a hasonlóval gyógyíttatik, akkor ez a S.A.H.-ra is érvényes.
Ha fáradt vagyok, nyűgös, durcás, stresszes és ettől aztán nincs kedvem semmihez, akkor jön a tánc.
Elkezdeni nehéz, mert -ugye- fáradt vagyok és nyűgös és durcás, meg az egész napi stressz és különben is, jó lenne hazamenni és nagyot "ejtőzni", de tudom -és velem együtt már néhányan szintén tudják-, hogy jó lesz. S valóban!

Hát így lesz a S.A.H.-ból homeopátia, mert a fáradtságot fáradtsággal "gyógyítottuk", és az óra végén valamennyien fitten, üdén, fiatalosan, jókedvűen távozunk.

Aki nem hiszi, táncoljon utána...! :)

1 megjegyzés:

  1. Átérzem a történetet, mert már akkor ismertelek.
    Emlékszem milyen állapotban voltál.
    Annak ellenére volt hihetetlen türelmed, és a segítségeddel vészeltem át egy nagyon rossz időszakot.
    Mindezt szeretetből csináltad...
    Örökké hálás leszek érte.
    Érdekes, most, így pár év távlatából döbbenek rá, mekkora erő volt benned, kitartás és méltóság.
    Az, hogy felépültél, fantasztikus és elképesztő hitre vall.
    Hiszem, hogy minden van valamiért, és legfőképp minden jó valamire.
    Rádöbbentenek események dolgokra, átértékelünk dolgokat.
    Fontos ez az életünk során.
    Az okos ember kihasználja ezeket a helyzeteket és tanul belőle, hasznosítja.
    Van egy kedvenc idézetem, amit a mai napig gyakorlok és mottóm, már évek óta.

    "Nincs az a rossz, amiből ne születne valami jó..."

    VálaszTörlés