2011. november 23., szerda

Újra együtt...



No, nem olyan sokan, ahányan ígérték, ( aztán  "sürgős", "halaszthatatlan", "kötelező" kezdetű mondatokkal lemondták), de vagyunk.
Régiek és újak.
A hangulat fergeteges volt!
A terem koszos, de nem tántorított el minket a tánctól, csak a földön végezhető gyakorlatoktól.
Nem kaptuk meg a tornatermet, pedig az általam oly nagyon tisztelt és szeretett Igazgató Úr azt mondta: "amikor csak akarja, Annamari!"
Szerdánként szerettem volna...
Ne legyek elégedetlen! Elkezdtük, csináljuk, aztán a többi kialakul... (?)

"A nagy érzelmektől jókat lehet zabálni", mondja egy régi film címe. És tényleg. :))

Leírjam a mai vacsorámat? (Látom, örültök, ezért már írom is!)
Kevés olíva olajon megsütöttem egy jó maréknyi napraforgó magot, dinsztelgettem rajta vöröshagymát, fokhagymát, felkockázott cukkinit, padlizsánt, paprikát, paradicsomot.
Szórtam rá petrezselyemzöldet, fűszereket.
A végén sok-sok reszelt sajttal tálaltam.
Kalóriában nem sok, látványilag gyönyörű, az íze meg eszményi!
Próbáljátok ki! Megéri!

1 megjegyzés: