2011. november 6., vasárnap

Készül(jetek) !



12:50
Annyira dolgozom a koreográfián, hogy írni sincs időm. :))

Kedves "Érdekeltek"! 

Hallgassátok!
Érezzétek!
Próbáljatok!
Próbáljátok!

15 óra:
Most végeztem.
Nem volt könnyű.
Kati barátnőm épp' erre járt (előre megfontolt - és megbeszélt - szándékkal).  Megmutattam neki. Leszólta.... :))
Szerinte elvész a tánc lágysága. Kemény lett, pörgős, vadulós.
Szerintem jó. Kemény, pörgős, vadulós.

Azért, hogy neki is igaza legyen, összeraktunk egy "lágyat".
(Bár nem ezért jött, de hastáncra bármikor rávehető.)
Fátyollal.
Szép.
Nekünk tetszik.
Nem volt könnyű.
Kiszámoltuk, "leléptük", számoltunk, osztottunk és szoroztunk, eltáncoltuk.
Nem tudom, hányszor próbáltuk el...
21:10-kor végeztünk.

Míg kerestük az "igazit",  mindenféle zenéket hallgattunk, improvizáltunk.
 Az jó! A létező legjobb!

Elfelejtettünk vacsorázni, és ez már így is marad.  :))
Kati elindult haza.

Nem vagyok fáradt. Túlpörögtem.
Most irány a fürdőszoba, aztán az ágy.
Színes tinták helyett tánccal fogok álmodni. :))

2 megjegyzés:

  1. 21:55 van.
    Miért nem állítja át a bejegyzés idejét?

    Persze, 13:36-kor írtam az "alapot", akkor raktam fel a zenét, hogy az ÉRDEKELTEKNEK legyen idejük sokszor-sokszor meghallgatni, ráhangolódni
    De most már nagyon este van...

    VálaszTörlés
  2. Azért, mert az eredeti (legelső) bejegyzési időt veszi. Ha akarod, át tudod írni - de egyébként, akárhányszor továbbírod a bejegyzést, az elsőt hagyja alapul.
    Lááájk!

    VálaszTörlés