2011. szeptember 10., szombat

Ottília felfedezi a S.A.H.-ot ( is ) ...

"Ottília
itt éli a
mindennapjait.
Másik néven
másik helyre
nem kellett - de: csitt!                                                       

Ottília
(nem tudta még,
hogy így hívják őt!)
bánatában
zokogott
és megivott egy sört.

(Azt is csak a
rím kedvéért
tette ez a bocs.)
(Most már jól van.)
(És itt tartják:
Kecskemét.) (S Nagy Becs.)"

Van az úgy, hogy a dolgok nem éppen úgy alakulnak, ahogyan szeretnénk.
Ez történt Ottíliával is.
"Kirendeződött" egy színdarabból, de nem adta fel!
Felfedezte a kamerát...



... forgatott néhány rövid filmet:









Ottília azt ígérte, lesznek még ötletei.
/Ismerve Őbocsságát, ez biztosan így lesz!  :)) /

Egy ideje nem láttuk, nem látták, mert:
Edzőtáborba vonult, hogy tanulmányozza és gyakorolja a Stresszoldó Alternatív Hastáncot.

(Mi is tegyük ezt! :))
Nézzük át az eddigi gyakorlatokat!
Naponta legalább 20 percet szánjunk a mozgásra! )


/ Ottíliát SIPOS KATI alkotta,
KOLOZSI  ANGÉLA kelti életre,
a mindennapjait a BURATTINATA-ban éli,
én meg a nagymamája vagyok. :)) /

1 megjegyzés:

  1. Valamiért fordítva vagyok bekötve, és a legfrissebb bejegyzésedtől haladok visszafelé.
    Közben rájöttem, mert olvastam is, Te a nagyi vagy, nem anyuka:)

    VálaszTörlés