2012. január 2., hétfő

Volt egyszer egy csapat... (1.) DÓRI

"Írhatod nyugodtan a munkához, hogy ügyintéző-titkárnő, korom 41, hobbim: sütés, olvasás, színház, de azt írsz be ezekből, amit gondolsz, rád bízom.

Én egyébként amit az olvasókkal megosztanék, az az, hogy szerintem EZ az, amit bárki, bármikor elkezdhet, nincs korhoz kötve, kikapcsol, ellazít, arra az időre elfelejted a gondjaidat, nagyon jó mozgásnak, sportnak.
Nagyon imádtam az összes órát veled, mindig alig vártam, hogy hétfő legyen és az alatt az idő alatt nem is foglalkoztam mással, csak a jókedv volt, a tánc, a szuper hangulat, rengeteg nevetés és a nagyon jó csapat!
Már régóta szerettem volna a hastáncot kipróbálni, most itt volt a lehetőség, abszolút nem bántam meg, sőt!
Ráadásul még a kollégáktól is rengeteg dicséretet kaptunk, nagyon tetszett nekik.

Karácsonyra kaptam egy hastáncbérletet, január közepén kezdem és szeretném folytatni.
Mindenkinek ajánlom, nem fogja megbánni!

Azt azért elmondom, hogy nagyon hiányzik az óra, ma is, így - hétfőn -  eszembe jutott, hogy délután mindig jöttél, gyakoroltunk.
... nagyon hiányzik, gondolom, a többi lánynak is!"

2 megjegyzés:

  1. Kedves Mindenki!

    Valószínű, hogy még nem értitek, de majd szépen összeáll...
    Addig olvassátok!
    A végén látni is fogjátok és remélem, Nektek is tetszik majd! :)

    VálaszTörlés
  2. :-) Hűűűű, ez így nagyon izgi :-))

    VálaszTörlés