2012. január 2., hétfő

Volt egyszer egy csapat... (2.) ANDI

"De jó Neked, akkor Te már láttad!
Én még mindig nem, mert ma még nem dolgoztam.
Remélem, jó...!

A korom 38, könyvelő vagyok és a hobbim: szeretek olvasni, vagyis szeretnék, ha több időm lenne...
Imádom a zenét és nagyon szeretek táncolni.

Elég ennyi?"

2012. január 05.

Végre eljött a várva várt pillanat és megnéztem a videót!
Hát mit mondjak, szerintem tök jó, mi több, szuper!

Most is alig hiszem el, hogy ezt két hónap alatt összehoztuk és tulajdonképpen csak heti egy próbánk volt.

De most, hogy vége, olyan üres minden.
Hiányzik a tánc, hiányoznak a próbák!

Jó lenne folytatni, mert a hastánc tényleg felüdít, kikapcsol és teljesen feltölt energiával.
Tele van nőiességgel, erotikával.

Nem győztük "bezsebelni" a sok gratulációt, elismerést.
 Nagyon boldog vagyok, hogy örömet okozhattam másoknak és nem utolsó sorban magamnak.

Az én mottóm:
egy NŐ akkor szép, ha boldog és akkor boldog, ha szeretik."

1 megjegyzés: